wtorek, 23 czerwca 2015

Dziękuję Ci TATO!

Gdy się urodziłem na świecie mnie powitałeś,
Tak wzruszony i uśmiechnięty moje malutkie ciałko w rękach swych trzymałeś.
Byłeś najdumniejszą osobą na świecie. To dzięki Tobie Tato, jesteśmy całą rodziną - w komplecie.
Ty podzieliłeś się ze mną miejscem w Waszym łóżku.
Mówiłeś ciągle :Kocham Cię mój mały Okruszku!
W karmieniu piersią - mamę wspierałeś.
Dzięki temu - cudowny start w życie mi podarowałeś. 
Nosiłeś mnie na rękach i w chuście.
Czekałeś spokojnie Twój maluszek uśnie.
Bujałeś, masowałeś moje małe ciałko.
Byłeś moją prywatną, osobistą grzałką.
Dbasz o mój rozwój i zdrowie.
A ja dziś chciałbym podziękować Tobie.
Może mówić jeszcze dużo nie umiem.
Ale Tatusiu, ja dużo, dużo rozumiem. 
I widzę jak się starasz, jak się troszczysz o nas.
Mówisz : To Synek mój kochany, a to moja żona.
Całujesz, głaskasz i gilgoczesz moje stópki.
Kocham Cię JA - twój żuczek malutki. 
Tato, pamiętaj, dla mnie jesteś superbohaterem.
Piłkarzem, Atletą, Tancerzem, Fryzjerem.
Wzorem do naśladowania. A ja jestem Twoim małym Smoczkiem, do tulenia i kochania.
I każdemu maluszkowi życzę takiego TATUSIA,
A każdej Mamusi takiego Mężusia.
I jak już nauczę się mówić to podziękuję Ci za to.
I przez każdą życia chwilę będę odwdzięczał Tobie Tato.
Twój mały, dzielny Smok Olivier










Bo pamiętajcie rodzice kochani : TRAKTUJCIE SWE DZIECI - TAK JAK SAMI CHCIELIBYŚCIE BYĆ TRAKTOWANI.



1 komentarz:

  1. Jaki piękny wierszyk dla Taty i mamy.. bardzo mi się podoba Smoczku kochany

    OdpowiedzUsuń