czwartek, 3 lipca 2014

Przygotowania, przygotowania i jeszcze więcej przygotowań.

Wszystko dopięte na ostatni guzik. Ubranka smoka przygotowane - uprane, uprasowane i złożone do szafy, tak samo jak reszta rzeczy - kosmetyki, wanienka przewijak, pieluchy tetrowe i flanelowe. Fotelik już czeka na przymocowanie do siedzenia, wózek wystarczy jedynie wyjąć ze strychu. Awaryjne butelki i smoczki też mamy. Torby do szpitala spakowane, czekają na wyjazd, numery telefonów zapisane - w końcu kto będzie pamiętał komu wysłać sms-a, gdy dzidzia zacznie się rodzić :).  No i w końcu skręciliśmy łóżeczko! Niby nic, a dopiero po jego złożeniu w pełni czuję się przygotowana na przyjście malucha. Nie wszystko poszło po naszej myśli - miał być baldachim, ale niestety stelaż odkupiony razem z łóżeczkiem okazał się połamany. Jednak w zasadzie, czy jest on nam potrzebny? Wydaje mi się, że nie. 




 Ja jakoś tylko nie mam od dwóch dni siły, ale na szczęście wszystko wcześniej przygotowane, nic nie trzeba robić na ostatnią chwilę. Humorki ciążowe mi dopisują. Raz się śmieje, raz płaczę. Ah te hormony. Wszystkie ciocie i wujkowie już się niecierpliwią i pytają : "Czy to już?" Ale nie, to jeszcze nie pora.  Jutro kolejne KTG i badanie w szpitalu. Tak miło jest słuchać bicia serduszka. Brzuch już mi się obniżył. Śmieję się, że niedługo będę go wozić taczką, ale chyba nie jest tak źle. Teraz już tylko czekamy, a póki co na ulicy podziwiam wszystkie mamusie zasuwające z maluszkami w wózeczkach. 


6 komentarzy:

  1. No ja to się ostatnio czuje jak baleron i do tego zgaga mnie męczy, ale już nie zostalo nam dużo, wiec chyba damy rade co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Organizacja to podstawa w takim momencie. Ja osobiście nie znosiłam KTG - wszystko mnie po nim bolało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę komentować, bo koniecznie chce bym założyła konto w google

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na Waszego smoczka...bardzooooooooooooooooooooo, już czas, żeby się pojawił wśród nas....stęskniona babunia

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz tylko pozostaje Ci położyć sie z ulubioną książką/przed ulubionym serialem/filmem i czekać na akcję :D

    OdpowiedzUsuń